dimecres, 28 de maig del 2008

Últim dia...

Bé, em sembla que m'hauria d'anar despedint ja d'aquest blog. Avui ha estat l'últim dia de classe d'informàtica. El pròxim dia ja serà el dia de l'examen així que ja no faré cap més entrada en aquest blog parlant dels exercicis que hem fet i d'altres activitats que fem a la uni. Em fa una mica de pena, perquè m'agradava anar mostrant tots els exercicis que anabem fent, etc. i més ara que ja dominava més el tema, perquè al principi anava una mica perduda amb tot això (hehehe).
Però bé, ara l'assignatura ja s'ha acabat i no se pas què en faré d'aquest blog!! Potser m'animi i en fagi un altre! ves a saber! De moment continuaré amb el meu fotolog, que es bastant nou...

Doncs res, espero que us hagi agradat aquest blog! I animo a la gent que no ha provat mai de fer-se un, a que se'l faci.

Apa, que vagi bé! Molta sort per l'examen d'informatica a tothom i per mi també! que en necessitaré! i res! aquest blog diu adéu!!